Uitvaartbegeleiders

Klanttevredenheids-onderzoek

Kiest u voor Charon Uitvaartbegeleiding, dan kiest u voor kwaliteit en mag u vertrouwen op een waardig afscheid van de overledene.

Uiteraard staat na een overlijden alles in het teken van het creëren van een waardig, persoonlijk laatste afscheid. Uw hoofd loopt echter over van alle emoties en zaken die in korte tijd geregeld dienen te worden. Ons betrokken en professionele team is er dan graag om u zorg uit handen te nemen en de wensen van u en/of de overledene te realiseren. Circa drie weken na de uitvaart – wanneer u alle gebeurtenissen enigszins heeft kunnen overdenken – sturen wij u per e-mail een korte enquête. Wij stellen hierin enkele vragen, die u met een cijfer van 1 t/m 10 kunt beoordelen. Ook is er ruimte voor opmerkingen en suggesties.

 

Klachtenafhandeling

Bent u om wat voor reden dan ook, toch niet zo tevreden over de geleverde diensten, schroom dan niet dit duidelijk in de enquête aan te geven. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en – indien gewenst – direct contact met u opnemen om verder ongenoegen te voorkomen.